Data publikacji: 2017-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość w męskiej pielęgnacji od Woody’s Balsam odżywczy do stylizacji brodyKategoria: LIFESTYLE, UrodaUtrzymanie gęstej brody w perfekcyjnej kondycji to ogro
Data publikacji: 2016-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Delikatna pielęgnacja stref intymnych Nowy płyn do higieny intymnej CDKategoria: LIFESTYLE, UrodaNagietek zachwyca wyglądem i kusi delikatnym zapachem. Nie każdy
Data publikacji: 2017-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak powstrzymać wypadanie włosów?Kategoria: LIFESTYLE, UrodaWypadające włosy mogą być problemem mocno rzutującym na samopoczucie zarówno kobiet, jak i męż
Data publikacji: 2019-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nadchodzi wiosna! Pomyśl o swojej skórzeKategoria: LIFESTYLE, UrodaZima nie jest ulubioną porą roku naszej skóry. Mroźne powietrze, smog, różnica temperatur,
Data publikacji: 2014-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eveline Cosmetics Multiodżywcze mleczko do ciała Extra Soft ProfessionalKategoria: LIFESTYLE, Uroda5 x KWAS HIALURONOWY, masło SHEA, Kompleks witamin A,E,F MAKSYM
Data publikacji: 2014-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRO-REGENERUJĄCA MASECZKA ŻELOWA DO TWARZY, SZYI I DEKOLTU Eveline CosmeticsKategoria: LIFESTYLE, UrodaDLA BARDZO SUCHEJ SKÓRYInnowacyjna SOS pro-regenerująca
Data publikacji: 2016-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiedy dieta to za małoKategoria: LIFESTYLE, UrodaJakie zabiegi pomogą wymodelować sylwetkę, kiedy dieta lub ćwiczenia już nie przynoszą zakładanych efektów?
Data publikacji: 2015-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Letnie chwile z Braun i ESOTIQ”Kategoria: LIFESTYLE, UrodaMarka Braun przygotowała dla swoich klientek nową akcję konsumencką „Letnie chwile z Braun i ESO
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tournée MILA Future w Warszawie: wyjątkowe fryzjerstwa i sztuki połączenieKategoria: LIFESTYLE, UrodaPokaz mody, wystawa fotografii, prezentacje nowoczesnych, u�
INFORMACJA PRASOWALuty 2013 Wypowiadamy wojnę cellulitowi!Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że tylko 19% Polek jest zadowolonych ze swojego wyglądu. Polki marzą głównie o poprawieniu twarzy (66%), brzucha (43%)